Burelen d'Office

Burelen

Sint-Denijs-Westrem
Poortakkerstraat 
9051 Sint-Denijs-Westrem

Op aanvraag
2
1
86,73 - 93,22 m²
± 12.000 m²

d'Office creëert ruimte voor ondernemers

Net buiten het Gentse stadscentrum verrijst met d’Office binnenkort een nieuw landmark voor ondernemers. Een nagelnieuwe kantooromgeving die plaats biedt aan bedrijven, flexwerkers, event organizers en bij uitbreiding iedereen die op zoek is naar een unieke, inspirerende locatie om zijn of haar ideeën uit te werken.

Het gebouw, een ontwerp van de hand van Wielfaert Architecten, zet de standaard op het gebied van verhuurbare kantoorruimte. Met aandacht voor zowel functionaliteit als esthetiek, zowel duurzaamheid als gezelligheid en zowel openheid als privacy. Tal van groene accenten in en rond het gebouw zorgen voor een uitgebalanceerde sfeer waarin het aangenaam toeven is. Een plek die faciliteert, maar ook inspireert. Een plek waar u thuiskomt op het werk.

Met vijf verdiepingen met kantoorruimte, tal van vergaderzalen, een multifunctionele lounge, een geïntegreerde lunchruimte en een skybox voor meetings op – letterlijk en figuurlijk – hoog niveau is d’Office beter dan welk gebouw ook uitgerust voor het nieuwe werken. d’Office wordt zo een plek waar u met terechte trots uw klanten en zakenrelaties kunt ontvangen.


De ideale uitvalsbasis voor uw toekomstplannen

Met de ligging van d’Office, haast letterlijk op het kruispunt van ’s lands belangrijkste snelwegen, kunnen we wel stellen dat we een stevige troef in handen hebben. Ons nagelnieuwe kantoorproject wordt opgetrokken in ‘The Loop’: de zone rond Flanders Expo die u ongetwijfeld al met de wagen hebt doorkruist.

Met een rechtstreekse op- en afrit naar de E40, een afstand van enkele minuten tot de E17 en de nabijheid van de R4 rond Gent is d’Office vlot bereikbaar met de wagen. Over parkeerplaats hoeft u zich geen zorgen te maken: d’Office heeft een eigen parkeerterrein voor de vaste huurders en in de nabije omgeving is er ook uitgebreide parkeergelegenheid.

Ook wie met het openbaar vervoer komt, geniet van dezelfde vlotte bereikbaarheid. Met de onmiddellijke nabijheid van zowel een trein- als tramstation sta je in geen tijd op de bestemming van je keuze, zonder kans op files.

Deze strategische ligging bleek eerder al een succesfactor. Bewijs daarvan zijn de verschillende nationale en internationale bedrijven die zich onlangs in hetzelfde bedrijventerrein vestigden. Uw onderneming is dus in goed gezelschap. Twijfel niet langer en kies vandaag nog voor een kantoor dat bij uw ambities past.


Een groene visie

We willen met d’Office een groene werkomgeving neerzetten en dat is geen loze belofte. Dat komt niet alleen tot uiting in de inrichting van het gebouw – we kiezen voor een open architectuur met veel licht en groen – maar ook in de keuze van materialen en techniek. Via verschillende innovatieve ingrepen wordt van d’Office een duurzaam gebouw gemaakt met een laag energieverbruik. We geven u graag een bloemlezing van de maatregelen die we daarvoor treffen:

• We maken gebruik van geothermie voor de verwarming en koeling van het volledige gebouw.

• Een slim gebouwbeheersysteem staat in voor doordacht energieverbruik: geen nodeloos brandende lichten en een efficiënt gebruik van  bijvoorbeeld airconditioning in vergaderzalen.

• We installeren klimaatplafonds in alle ruimtes.

• Waar mogelijk kiezen we voor ledverlichting. Zo is er niet alleen een minimaal verbruik, maar ook minder warmtegeneratie.

• Op het dak van d’Office liggen zonnepanelen die elektriciteit opwekken.


… ook voorbij de voordeur

Het nieuwe werken stopt niet aan de voordeur, onze visie op duurzaamheid dus ook niet. Niet alleen zijn er op het parkeerterrein van d’Office afzonderlijke parkeerplaatsen met laadpalen voor elektrische voertuigen, er is ook verder nagedacht over slimme mobiliteitsoplossingen.

Zo vinden huurders van d’Office er een aanbod van auto’s en fietsen voor auto- en fietsdelen. Voor de fietsers zijn er ook overdekte fietsstalplaatsen en douches. Fietsen loont trouwens: op slechts 5 minuutjes rijdt u van d’Office naar het station Gent-Sint-Pieters. U ziet: we maken het u zo aangenaam en gemakkelijk mogelijk om uw toekomstige kantoor te bereiken.


Geen compromissen op comfort

Laat het duidelijk zijn dat we met d’Office streven naar een comfortabele werkomgeving. Een plek waar u als het ware thuiskomt op het werk. Om het u zo aangenaam mogelijk te maken, namen we zowel maatregelen op het gebied van privacy en veiligheid als op het gebied van flexibiliteit en service.


Uw privacy gerespecteerd

Het volledige kantoorgebouw werkt met een state-of-the-art-toegangscontrolesysteem met een persoonlijke badge. Zo hebt u te allen tijde toegang tot de faciliteiten die u denkt nodig te hebben en blijven uw persoonlijke ruimte en bezittingen voor andere bezoekers afgeschermd. Die ruimtes worden gekenmerkt door een hoge mate van flexibiliteit. Elk kantoor is modulair ingedeeld, waardoor u met de inrichting nog alle kanten uit kunt. Door de verhoogde vloer kunnen ook eventuele kabels netjes worden weggewerkt. Zo maakt u van ons kantoor ook echt uw kantoor.

Ook voor wie bij d’Office komt flexwerken, trekken we die lijn door. Er zijn specifieke ruimtes beschikbaar voor kortverblijf en ook daar worden de nodige maatregelen getroffen zodat u in alle rust en discretie aan de slag kunt.


Een service op maat van ondernemers

Een kantoor is meer dan werken alleen en als ondernemer houdt u zich het liefst bezig met de hoofdzaken. Dat beseffen we bij d’Office maar al te goed. Precies daarom vindt u bij d’Office een serviceniveau op maat van ondernemers. Op de eerste verdieping vindt u een sfeervol ingerichte lunchgelegenheid met een gevarieerd aanbod aan broodjes en salades en een loungeruimte geschikt voor een informele lunchmeeting in combinatie met een lekkere maaltijd. Als u nog vragen hebt, staat onze frontofficemedewerker u graag te woord. Zo hopen we voor u, de Ondernemer, elke dag opnieuw het verschil te maken.

d’Office is een veilige keuze, niet alleen in de letterlijke zin van het woord. Want met een reeds goed draaiend bedrijvencentrum in Waregem zijn we niet aan ons proefstuk toe. We kennen het klappen van de zweep en we weten uit de eerste hand wat de verwachtingen van ondernemers zijn. Met d’Office trachten we ons aanbod echter nog een trapje hoger te tillen. Want sterke ondernemingen ondersteunen, daar doen we het voor.

Prijzen

• Vaste huur van kantoren: prijs op aanvraag

• Flexwerkplekken: prijs op aanvraag


Uw contactpersoon

Margot Van Melle vastgoedmakelaar
Margot Van Melle

Master in de rechten
Erkend vastgoedmakelaar


Lidmaatschap


Partners


Kantoor Mattheeuws
Leest 49
9950 Waarschoot
+32 477 29 86 18
Gandassur BVBA
Francois Benardstraat 74
9000 Gent
+32 497 62 59 92